עדכון כנס ECLSO פריז 2016 – עלית לחץ מעדשות סקלרליות דר' ניר ארדינסט

בכנס ECLSO 2016 שנערך בפריז התקבל דיווח שהתפרסם בנקודת מבט של כתב עת אופטומטרי כי אצל מהפציינטים שהרכיבו עדשות מגע סקלרליות נצפו עלייה של לחץ תוך עיני בעקבות ההרכבה של העדשות המגע הסקלרליות.
עדשות מגע סקלרליות נחשבות בטוחות מאוד לקרטוקונוס ומחלות קרנית אחרות ויש לציין שמידע זה תלוי גם באיכות ההתאמה. התאמה שאינה איכותית תרגום ללחץ על הגובלת (לימבוס) ועלולה להסב נזק גם לתאי הגובלת וגם לעליית לחץ תוך עיני. המחקר סיכם וציין שיש להיות מודעים לעליית לחץ תוך עיני בהרכבת עדשות מגע סקלרליות ויש קשר לאיכות ההתאמה של איש המקצוע (אופטומטריסט או רופא עיניים).
מנגד בשנת 2014 פורסם פוסטר בכינוס השנתי של ARVO שהסביר כי עדשות מגע סקלרליות בקוטר של 15 אינם מעלים את הלחץ התוך עיני. מאמר זה בדק את הלחץ התוך עיני לאחר שעתיים של הרכבה ואינו מצא עלייה של לחץ תוך עיני בנבדקים.

נקודת מבט של כתב עת אופטומטרי כי אצל מהפציינטים שהרכיבו עדשות מגע סקלרליות נצפו עלייה של לחץ תוך עיני בעקבות ההרכבה של העדשות המגע הסקלרליות.

דר' ניר ארדינסט מסביר כי אצל מהפציינטים שהרכיבו עדשות מגע סקלרליות נצפו עלייה של לחץ תוך עיני בעקבות ההרכבה של העדשות המגע הסקלרליות.

בשנת 2014 פורסם פוסטר בכינוס השנתי של ARVO שהסביר כי עדשות מגע סקלרליות בקוטר של 15 אינם מעלים את הלחץ התוך עיני.

דר' ניר ארדינסט דיווח כי בשנת 2014 פורסם פוסטר בכינוס השנתי של ARVO שהסביר כי עדשות מגע סקלרליות בקוטר של 15 אינם מעלים את הלחץ התוך עיני.

מתוך כנס ECLSO European Contact Lens Society of Ophthalmologists אודות לחץ תוך עיני ועדשות מגע סקלרליות

מתוך כנס ECLSO European Contact Lens Society of Ophthalmologists אודות לחץ תוך עיני ועדשות מגע סקלרליות

בשנת 2014 פורסם פוסטר בכינוס השנתי של ARVO שהסביר כי עדשות מגע סקלרליות בקוטר של 15 אינם מעלים את הלחץ התוך עיני.

בשנת 2014 פורסם פוסטר בכינוס השנתי של ARVO שהסביר כי עדשות מגע סקלרליות בקוטר של 15 אינם מעלים את הלחץ התוך עיני. דר ניר ארדינסט

 

המידע באתר אינו אמור להחליף ביקור או ייעוץ אצל איש המקצוע או הרופא, ייעוץ רופאי כרוך בביקור פורמלי והליך בדיקה אצל איש המקצוע . המידע נועד לשפר את ההבנה והידע בתחום קוצר ראייה. הטיפולים וההליכים המתוארים באתר אינם מהווים המלצות לטיפול רפואי או להליך רפואי וכל מטרתם לספק מידע, תיאור והסברים אודות טיפולים והליכים מקובלים בתחום קוצר ראייה. האתר מוגן בזכויות יוצרים, אין להעתיק ו/או לצטט ו/או להקריא ו/או לסרוק מהאתר בכל צורה שהיא לרבות צילום מכל סוג, סריקה דיגיטלית, הקרנה ואמצעים אלקטרוניים שונים ללא אישור בכתב מד"ר ניר ארדינסט. הפרה של הנ"ל תגרור נקיטת צעדים משפטיים על הפרת הזכויות.
האתר מוגן בזכויות יוצרים – כל הזכיות שמורות©
5/5 - (2 votes)

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר לפרסם תגובה.

    לתאום פגישה

      כל הזכיות שמורות למרכז לקרטקונוס 2010© | עיצוב ובניית אתרים Atar2b

      דילוג לתוכן